LA MULTI ANI !

O urare de la mine pentru toti cititorii mei .

http://felicitari.ele.ro/Sorcova_--i2715.html

duminică, 20 noiembrie 2011

Noutate

Am aflat de acest blog din intamplare. Mi-a vorbit o prietena despre el si am zis sa arunc un ochi prin zona. Sincer, adevarul este ca nu sunt un "client fidel" al blogurilor, dar, subiectele abordate aici chiar mi-au placut. Asta-mi arata faptul ca pe acest blog intra multi oameni inteligenti si deosebiti, care pun un accent deosebit pe calitatea scrierilor si postarilor lor. Nu o sa dau exemple de bloguri pe care le consider deosebite, din doua motive ; in primul rand , sincer, nereusind sa vad toate blogurile existe, nu ar fi corect fata de editorii lor sa nu-i pot pomeni aici din necunostiinta, iar peurma, nu as dori sa seaman indoiala si neincredere in sufletele celor pe care nu i-as pomeni. In schimb, pot sa va felicit pe absolut toti pentru ceea ce faceti si nu pot spune decat un BRAVO ! Sincer, ma bucur sa fac parte din aceasta comunitate de "blogeri" si sunt mandru ca sunt membru pe acest blog.
La cat mai multe si mai bune scrieri tuturor.
O seara frumoasa.

6 comentarii:

  1. ai inceput cu dreptul, asa.. acum fa inca un pas.. :)) daca te impiedici, nu-i grav. au mai facut-o si altii inaintea ta si sunt inca aici ca sa povesteasca.
    bine ai venit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca o sa ma impiedic cumva, o sa ma ajuti sa nu cad?

    RăspundețiȘtergere
  3. adica, eu tin de tine, tu tii de mine si speram amandoi sa nu cadem? :))
    fireste..

    RăspundețiȘtergere
  4. pai in doi puterea creste, nu? :) oricum, si tu te poti baza pe mine, nicio problema. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Întradevăr, este o noutate să aflu că eşti membru pe blogul ADMINISTRAT de TINE, unde este doar 1 membru, CHRISSY, dar cel mai mult mă miră faptul că ai "aflat de acest blog din întâmplare. Mi-a vorbit o prietenă despre el şi am zis să arunc un ochi prin zonă.".
    Eu cred că ai confundat Blogspot.com sau Blogger ca fiind un BLOG.
    Uite o mână de ajutor: Blogspot/Blogger sunt divizii Google pe domeniul Blogurilor, în concurenţă cu Wordpress.com şi altele. Tu, eşti Administratorul blogului MAGICUL, nu eşti şi membru!!! (oricât de mândru ai putea fi pentru asta...)
    Că numai Meşterul Manole făcea parte din echipa sa de calfe şi zidari... nu era bosul dintr-un birou de cine-ştie-unde...

    Nu o lua ca pe o critică, ci ca pe o mână de ajutor...

    ps. încearcă să nu mai foloseşti un cuvânt, de ex. Blog (sau variante), de 7 ori în 12 rânduri... "oameni inteligenţi şi deosebiţi" nu fac asta!!!

    m

    RăspundețiȘtergere
  6. Marius, cred intradevar ca am facut o omisiune in afirmatiile mele de mai sus, si anume, trebuia sa spun ca pe langa "oameni inteligenti si deosebiti," care sunt pe aici mai sunt si niste "materiale" de umplutura carora le place sa se bage in seama atunci cand nu este cazul. Faptul ca am doar un membru, pentru mine este inaltator din 2 motive : in primul rand este un membru care are un blog foarte interesant, care trateaza teme foarte diversificate ( lucru care nu-l pot spune despre blogul tau ), iar peurma , datorita ei pot spune ca am avut motive sa continui ceea ce am inceput aici. Daca esti invidios ( sau poate gelos?? ), imi pare rau pentru tine. Si , daca este sa analizez mai in detaliu blogul tau , observ ca in mai mult de 2 ani nu ai reusit "sa aduni " decat 10 membri, asa ca nu cred ca te poti "lauda" cu ceva la acest capitol, iar in ceea ce priveste prima ta postare hai sa vedem cum ai inceput-o : " salut!
    dupa cum observ, inca din prima postare nu stiu ce sa scriu. cred ca o sa sar peste nesuferita introducere, asa ca..."...asa ca nu cred ca nici la acest capitol nu esti indreptatit sa oferi "o mana de ajutor" tinand cont ce inceput ai avut si tu. Cat priveste PS-ul tau, am ramas surprins sa vad ca sti sa numeri pana la 7, dar cele 10 postari ale cuvantului blog(sau variante) scrise in 13 randuri de tine se pare ca nu le-ai remarcat, deci nici la acest "capitol" nu cred ca esti indreptatit sa-mi oferi "o mana de ajutor". Dar de ce oare imi pierd eu timpul cu tine, incercand sa te fac la cei 15 ani pe care ii ai probabil ( sper ca nu ai mai mult pentru ca asta te va dezonora si mai mult) sa-ti explic eu "tainele vietii"?

    RăspundețiȘtergere